Ik ben klaar met uitproberen van het testpakket en wil graag dat het pakket wordt opgehaald, wat nu?
Neem contact op met Ergonomique, bij voorkeur telefonisch via telefoonnummer 040 - 7505600. Wij maken dan een retourafspraak met u. Onze vervoerder komt het pakket vervolgens bij u ophalen op een tijdstip dat het u goed uitkomt.
Wat moet ik doen voor het retourneren van het pakket als ik eenmaal een retourafspraak heb gemaakt?
Stop alle te retourneren producten in de originele verpakking (enkelvoudige productverpakking en eventuele omdoos bij meerdere producten). Zorg dat het pakket klaar staat op het moment dat de vervoerder het komt ophalen. Onze vervoerder heeft de opdracht gekregen om één pakket bij u af te halen. U ontvangt van onze vervoerder een afhaalbewijs, bewaar dit zorgvuldig voor een periode van zes maanden.
Ik heb de originele verpakking weggegooid of kan deze niet meer vinden, wat nu?
Onze vervoerder neemt één doos mee, dus zorg er dan voor dat alle producten in een alternatieve verpakking zitten. Wij raden af meerdere pakketten aan elkaar vast te plakken. Let op: wanneer de producten ondeugdelijk verpakt zijn, bent u aansprakelijk voor eventuele beschadiging of vermissing van het product.
De vervoerder heeft niet alle producten meegenomen, wat nu?
Neem contact op met Ergonomique via telefoonnummer 040 - 7505600. Wij zullen de vervoerder verzoeken de resterende producten alsnog bij u op te halen, wederom op een tijdstip dat het u schikt. Zorg er voor dat alle producten in één verpakking zitten, omdat de originele verpakking waarschijnlijk bij de eerste zending is meegegeven zal een alternatieve verpakking moeten worden gebruikt.
Op de afgesproken dagen is geen vervoerder bij mij geweest en heb ik het pakket dus nog in mijn bezit. Wat nu?
Neem contact op met Ergonomique via telefoonnummer 040 - 7505600. Wij kunnen vaak de oorzaak van het mislukken van de retouropdracht achterhalen en maken dan een nieuwe retourafspraak met u.
Ik wil graag dat het pakket wordt opgehaald maar ik ben vrijwel nooit aanwezig, wat nu?
Binnen Nederland kunt u het pakket altijd kosteloos retourneren naar Ergonomique, Antwoordnummer 13514, 5600 WE Eindhoven. Stop de producten in de originele verpakking. Zorg er voor dat u een bewijs heeft van de retournering van de producten. Dit bewijs dient u minimaal zes maanden te bewaren.
Ik heb een product besteld, maar wil er bij nader inzien toch van af zien
Bij de aankoop van producten heeft u de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgaaf van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktijd gaat in op de dag na ontvangts van het product. Neem contact op met Ergonomique, schriftelijk via secretariaat@ergonomique.nl. U zorgt zelf voor retourzending van het product naar: Ergonomique BV, Langenijk 21, 5652 AX Eindhoven. Zodra de producten bij ons retour zijn gekomen ontvangt u een credit-nota.
Ik wil één of meerdere artikel(en) retourneren, maar wil ook een deel van de zending behouden. Moet ik voor het retourneren verzendkosten betalen?
Nee, indien u een gedeelte van de bestelling behoudt, betaalt u alleen een eenmalige bijdrage in de verzendkosten van € 17,50. Het door ons laten ophalen van de artikelen die u niet wenst te behouden, is gratis.
Als ik geen van de ontvangen artikelen wil behouden, moet ik dan toch verzendkosten betalen?
Nee. Als u de geteste producten in zijn geheel wilt retourneren, hoeft u de bijdrage in de verzendkosten niet te betalen. Onze testservice is geheel kosteloos en vrijblijvend.